Producenci

Cenniki do pobrania

Sonda

Producentem najlepszych akumulatorów jest :

Statystyki

Produktów:
757
Kategorii:
46
Nowości:
0
Promocje:
0

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Keepower Large

Prostowniki i ładowarki
530
PLN
Keepower Large
out_of_stock
Dostępność:
zapytaj o dostępność
Cena: 530,00 zł
Cena netto: 430,89 zł
szt. Zyskujesz 53 pkt [?]
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

BAB9-3954D

Producent:
Inelco
Producent:   Inelco
Napięcie zasilania:   230 V
Max. wydatek mocy:   240 W
Prąd wyjściowy:   15A
Obsługiwane pojemności:   40 - 300 Ah
Uszczelnienie:   IP65
Wymiary:   200/118/70mm
 
 

Prostownik Keepower LARGE jest przeznaczony dla profesjonalistów, użytkowników potrzebujących bardzo wydajnego i prostego w obsłudze prostownika do ładowania akumulatorów w samochodach dostawczych, ciężarówkach, łodziach oraz przyczepach kempingowych. Prostownik Keepower LARGE posiada funkcję podtrzymania napięcia w instalacji elektrycznej SUPPLY mode, pozwalającą na odłączenie akumulatora bez ryzyka utraty danych z pokładowych urządzeń elektronicznych, mogąca dostarczyć prąd o natężeniu 15A. Prostownik Keepower LARGE jest sklasyfikowany w klasie ochronności IP44.

Po naładowaniu akumulatora prostownik przechodzi do fazy testowania. Mikrokontroler analizuje zmiany napięcia spoczynkowego na zaciskach akumulatora sprawdzając, czy wszystkie ogniwa są sprawne.

Prostowniki Keepower posiadają wbudowany tester stanu akumulatora. Pozwala on na ocenę stanu akumulatora bez konieczności podłączania prostownika do zasilania. Wystarczy podłączyć prostownik do zacisków akumulatora, aby otrzymać informację o stopniu jego naładowania w skali 5-cio stopniowej: głęboko rozładowany, rozładowany, naładowanie niskie, naładowanie średnie, naładowanie całkowite.

Ładowanie miękkie (sygnalizacja: miga dioda Akumulator rozładowany):
Faza ładowania miękkiego stosowana jest w przypadku głębokiego rozładowania akumulatora
(poniżej 11.6V). Akumulator ładowany jest prądem o niskim natężeniu do chwili,
gdy będzie w stanie przyjmować prąd o dużym natężeniu.


Odsiarczanie (sygnalizacja: miga dioda Naładowanie niskie):
Faza odsiarczania stosowana jest w przypadku, gdy akumulator wykazuje cechy zasiarcczenia,
wynikające z długotrwałego nieużywania.


Ładowanie pełne (sygnalizacja: miga dioda Naładowanie niskie):
W tej fazie akumulator ładowany jest prądem o stałym natężeniu 15A do chwili
osiągnięcia około 85% całkowitej pojemności.


Nasycanie (sygnalizacja: miga dioda Naładowanie średnie):
Jest to faza podczas której akumulator ładowany jest przy utrzymywaniu stałej wartości
napięcia do chwili osiągnięcia około 98% całkowitej pojemności.


Ładowanie końcowe (sygnalizacja: miga dioda Naładowanie całkowite):
Jest to faza, podczas której akumulator ładowany jest w warunkach stałej wartości
napięcia do chwili osiągnięcia 100% naładowania. Napięcie końcowe jest podwyższone
w stosunku do fazy ładowania pełnego o 0.4 V.


Testowanie (sygnalizacja: miga dioda Naładowanie całkowite):
w tej fazie prostownik sprawdza, czy wszystkie ogniwa w akumulatorze są sprawne.


Ładowanie zachowawcze (sygnalizacja: świecenie ciągłe diody Naładowanie całkowite):
Celem ładowania zachowawczego jest utrzymanie akumulatora przez długi czas w stanie
100% naładowania. Prostownik kontroluje napięcie w sposób ciągły, a z chwilą, gdy
spadnie ono poniżej 12.6V rozpoczyna ponownie ładowanie.


Ładowanie przyspieszone (sygnalizacja: miga dioda Akumulator rozładowany):
Faza ta stosowana jest w celu pobudzenia akumulatora znajdującego się w stanie
głębokiego rozładowania. Pobudzanie to dokonywane jest w sposób “inteligentny”. Przez
pół godziny prostownik ładuje akumulator maksymalnym prądem a następnie sprawdza,
czy akumulator jest gotowy do ładowania normalnego. Jeśli tak- następuje procedura
ładowania normalnego. Jeżeli wartość napięcia akumulatora wskazuje, że akumulator
nie jest gotowy, ponownie przeprowadzane jest ładowanie pobudzające. Operację tę prostownik
powtarza cztery razy, a jeżeli to nie przyniesie pożądanego rezultatu, wówczas
sygnalizowany jest błąd.


Tryb „zasilacz” (sygnalizacja: świecenie ciągłe diody Naładowanie całkowite):
Tryb „zasilacz” używany jest w celu uchronienia urządzeń elektronicznych przed skasowaniem
danych (np. kodu dostępu do radia, ustawień komputera sterującego pracą
silnika) wówczas, gdy zamierzamy odłączyć akumulator od instalacji elektrycznej pojazdu
a także, gdy samochód jest ustawiony na stałe (np. w salonie wystawowym) i nie ma
włączonego silnika, a istnieje potrzeba korzystania z jego urządzeń zasilanych energią
elektryczną. W przypadku przeciążenia zacznie migać dioda ostrzegawcza. Jeżeli
przeciążenie przekroczy dopuszczalną wartość, prostownik wyłączy się dla ochrony
swoich obwodów wewnętrznych.
Dla umożliwienia aktywacji trybu „zasilacz” prostownik musi być połączony z akumulatorem.

Opinie o produkcie (0)

* - Pole wymagane

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Szybki kontakt

Tel. kom. +48 600 566 075

Tel. stacj. 91 829 90 29

sklep@24akumulatory.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Click Shop | Hosting home.pl